چگونه از دور ریز شدن تراکت‌ها جلوگیری کنیم

5 فروردین 1398

دور ریز شدن تراکت‌ها یکی از دغدغه‌های صاحبین کسب و کارهایی است که روش تبلیغ کاغذی و پخش تراکت را برای افزایش فروش خود در نظر گرفته‌اند که در این مقاله از تراکت‌ساز سعی می‌کنیم برخی از جنبه‌های این موضوع را شرح دهیم.

منظور از دورریز شدن تراکت چیست

هزینه‌های بالای طراحی و چاپ تراکت در حال حاضر بسیار مهم‌تر از هزینه تراکت پخش کن است و در برهه زمانی فعلی دور ریخته شدن تراکت‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در تراکت ساز ما تعریف جامع‌تری از دور ریز داریم و صرفا ریخته شدن اوراق تبلیغاتی به داخل سطل‌های زباله را در نظر نمی گیریم بلکه مهم‌تر از آن کیفیت توزیع تراکت است به عنوان مثال فرض کنید شما صاحب یک کلینیک زیبایی هستید که مخاطبان شما خانم‌هایی در حدود سنی مشخصی است با این حساب در صورتی که تراکت پخش کن، برگه‌های شما را به دست آقایان بدهد در واقع تراکت شما دور ریز شده است.

مصداق دیگر دور ریز شدن بی انضباطی شخص یا شرکت تراکت پخش کن است. ممکن است شما در برهه مناسبتی باشید و زمان برای شما بیشترین ارزش را داشته باشد در چنین شرایطی حتی هزینه کاغذهای چاپ شده هم مهم نیستن چیزی که بسیار باارزش و درآمدزاست زمان است. اگر ترامت پخش کن در زمان مناسب در مکان مناسب حاضر نشده و یا در توزیع اوراق تعلل کند عملا تراکت‌های شما دور ریز شده‌اند.

علل دور ریز شدن تراکت چیست

تراکت پخش کنی شغل در دسترسی است. با امکاناتی مانند دیوار و شیپور هر کسی می تواند آگهی ثبت کرده و به عنوان تراکت پخش کن شروع به کار نماید. در این بین افرادی با تجربه و متعهد وجود دارند که از این طریق ارتزاق می کنند و برای جلب مشتری ثابت برای کاری که انجام می دهند ارزش قائلند اما ممکن است افرادی با مشکلات حاشیه‌ای هم پیدا شوند و متاسفانه اولین عامل دورریز شدن بی‌تجربه‌گی تراکت پخش کن و یا حاشیه داشتن اوست.

علت دیگر قیمت پایین پیشنهادیست. گاها صاحبین مشاغل برای کاهش هزینه‌های خود درخواست کار با مبالغ بسیار اندک می‌دهند ممکن است شخصی کار را قبول کند اما این احتمال وجود دارد که از کیفیت کار کاسته شود آن هم در شرایط فعلی که هزینه‌های زندگی خود به خود بالاست.

چگونه از دور ریز شدن تراکت‌ها جلوگیری کنیم

همواره سعی کنید از افراد قابل اطمینان استفاده کنید و وقتی شخص یا شرکت مورد نظر را یافتید همکاری خود را ادامه دهید و به دنبال پیشنهاد ده هزار تومان کمتر شرکت یا اشخاص دیگر نباشید. فراموش نکنید که هزینه اصلی را نه فقط در چاپ و طراحی صرف کرده‌اید بلکه مسئله مهم‌تر زمان است. از پیشنهادات عجیب برخی اجتناب کنید خود را به جای شخص تراکت پخش کن قرار دهید آیا حاضرید در ازای چنین مبلغی کاری درخور و مناسب ارائه دهید؟

از سیستم نظارتی شرکت اطمینان حاصل کنید و در این مورد از آن‌ها سوال کنید اگر آن‌ها توانایی یا صلاحیت نظارت نداشته باشند بهتر است از طریق شرکت دیگری اقدام کنید. نظارت در شیوه پخش تراکت معمولا توسط شرکت‌ها یا گروههای توزیع تراکت انجام می‌شود که در مقاله دیگری مفصل درباره آن بحث خواهیم کرد.

درباره مخاطب هدف و نحوه توزیع به طور کامل به شرکت توضیحات لازم را بدهید و مطمئن شوید تراکت پخش کن شما در این مورد کاملا توجیه شده باشد.

تراکت‌ساز مرکز پخش تراکت در تهران با پخش تضمینی و کادر باتجربه آماده توزیع انواع اوراق تبلیغاتی کسب و کارهای مختلف است برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید.

با آرزوی سالی پربرکت برای شما عزیزان

پخش تراکت تبلیغاتی در مهم‌ترین مراکز تجاری تهران

۰۹۹۱۵۸۵۵۱۵۳