اصول طراحی و پخش تراکت

30 دی 1397

تراکت ها یک روش ایده آل برای تبلیغ کسب و کار شماست. و در بازاریابی و جذب مشتری برای کار شما نقش عمده‌ای دارند. شیوایی و رسایی مطلب و مشخصات ظاهری مناسب در پخش تراکت و کارت ویزیت برای جذب مشتری بسیار مهم میباشد.

در طراحی تراکت باید به یک سری نکات توجه شود که در ذیل به تفضیل به این نکات پرداخته ایم:

اشکال و تصاویر

تصاویر تأثیر بسیار زیادی در طراحی تراکت دارند.

هنگامی که برای تبلیغ و معرفی محصول از روش پخش تراکت استفاده می شود، استفاده از اشکال باکیفیت بالا باعث تاثیر بیشتر برای جذب مشتری میشود.

همچنین استفاده از تصاویر خلاقانه در طراحی تراکت باعث ایجاد حس کنجکاوی در کسانی میشود که تراکت را دریافت کرده اند، بنابرین با دقت تراکت‌ها را میخوانند.

عنوان

برای جلب نظر مشتری باید یک عنوان خوب انتخاب شود.

عنوان تراکت یکی از مهم ترین موارد در تراکت میباشد.

زیرا اول از همه مطالب به چشم مشتری می اید. به عبارت دیگر بیان کننده هدف تراکت میباشد. از اینرو در طراحی تراکت باید به این قسمت توجه زیادی شود.

 فونت خوانا

در بکار بردن فونت ها در طراحی تراکت باید تا حد امکان از فونت های معمولی استفاده شود.

از سایز ها و استایل های مختلف فونت ها نباید استفاده شود.

بهتر است در چاپ تراکت برای عنوان یک نوع فونت و برای متن اصلی یک نوع فونت دیگر استفاده شود.

استفاده از یک متن ساده و کوتاه

در طراحی تراکت از یک متن ساده و کوتاه استفاده شود. و از بکار بردن مطالب اضافی پرهیز شود.

چاپ نهایی

در طراحی و پخش یک تراکت، کیفیت چاپ، بسیارمهم میباشد.

استفاده از روکش گلاسه و لمینت و یا صفحات براق می‌تواند به‌عنوان ویترینی برای نمایشی کالای شما و یا خدمتتان عمل کند.

تراکت ساز در تهران آماده همکاری با تمام مشاغل و شرکتها جهت پخش تراکت در شرق تهران میباشد.

شماره تماس: 09915855153

پخش تراکت تبلیغاتی در مهم‌ترین مراکز تجاری تهران

۰۹۹۱۵۸۵۵۱۵۳